01 декември, 2006

цяла библидиотека

Студено ми е. Самотно ми е.

Чувствам се сигурна, но в това мрачно време дори сигурността ми няма сянка и обем.

Искам да ме изкъпе земята,майка ми. Така, както знам, че ще съм абсолютно чиста, нова и спокойна. Ако веднъж само мина една земна баня ще пътувам много по-спокойно.

Минава време, спирам да вярвам в чудеса, в душата си, в хората, в котките, в плъховете.. но вярвам в Слънцето. Временно

"whats the use of living with skin.."

чудя се какво в този живот се нарежда

искаш да порастнеш, да учиш, да работиш, да отидеш на почивка, да видиш Мареб, да ходиш на козметик, да си купуваш вещи.

Имаш го. Искаш нещо повече. Дупката зее още по-грозно.

Искаш мъж,че и любов, искаш внимание,искаш...

чудя се нещо нарежда ли се изобщо? или постоянно се пренарежда?


















Алчността има 9 стомаха. Живея на 3 места едновременно и си ги пазя със зъби и нокти.

Вниманието, което изисквам може да препълни и 9тия стомах!!
Ако имах шмайзер ти щеше да си първата,в която щях да стрелям..
Белким уцеля нещо важно. Но ако уцеля 9-тия стомах може да изсъхна от самота...

Слънцето пече хубаво на стълбите,топли са. А как искам да се отърся от всичко и дядо ми да ме полюлее на ямача.. Баба да ме приспи с приказка следобяд(защото не може да си играя на силното слънце)

Мъжете са лайна. Не обичам да ме лъжат и изоставят. Долно е. Унизително е!!
Бях си втълпила изглежда, че животът ми трябва да се върти около някой друг...т'ва за 3дни. Идеята не доживя повече.

(Има нещо в кръвното ми)

Днес съм толкова близо до там. Хаосът ме е превзел като крепост без стражи. Общо взето съм лесна плячка.
'the vicious cycle of despair'..иска ми се да знам къде е руля и да плавам в добрите посоки.
Т. го няма.
Д. е далече
Е. е зачертан..

Копая нови дупки във варненския плаж и една бира +killing joke,
малко съм сгафила с живота.
Вървя по периферията и блея към центъра толкова нехайно
и майка ми ме гледа и ми се чуди: "имаш само 1 трудно нещо за изпълнение, и то е да учиш и да ставаш по-добра"
от кого?.. защо?

Всъщност по цял ден се чудя кво да правя и с нищо не се занимавам.

Нямам велики идеи
имам велики проблеми.

Няма коментари: