19 април, 2007

unfriendly times

изпитвам непрестанен глад към себе си
ежедневно влечение по моя вкус
вечер тайно тичам по первазите
и като Бог няма къде да се подпра
Изпитанието привършва.
С тези последни студени дни идва и края на безприятелското време.
Това са времена, в които дори и китайците не биха оживяли.
Някои дни няма с кого дума да обелим и да прибера обелките за по-скучни дни.
Сканирам света и не откривам отражението си в ничии разбиращи очи.
Като закотвени вретена в нуждата ми да..липсвахте толкова много, колкото ви и псувах затова..залисани във въртележката.... аз скоро слизам.
Вие пак няма да разберете навреме
Пишеше да си направя мантра " аз съм и се чувствам красива"
и т.н. в случай че имам папагалски мозък да се залъгвам,
всичко се подиграва и гаври, дори климата покрай него и родителите
Вместо да грея както ми е предречено в именника
аз се чудя какво лошо ми предстои..

Няма коментари: