15 август, 2007

bunny-day-spree

музика: monty python- decomposing composers
място: he's ok

Нарочно се преструвам, че не си знам урока, защото мисля ,
че като си го научиш и отиваш на друго ниво, а сякаш тук все още ми е интересно, мила мамо. А ти се впрягаш.
Винаги си знаела, че съм по-интелигентна от това.

Някой пече кекс 16мин. преди 22:00
колко романтично..дори сутрешно
усещам, че съм доста порастнала..няма на кого да кажа
"направи ми кекс ".
вече дори не се ядосвам че 7days са само 6 ,
Mini club-a взе да ми омръзваза
почнах да се радвам на оферти за офис-служител
не страдам, че нямам CartoonNetwork и не мога да гледам Courage i Foster's
вече се ядосвам на хора, които държат да разбера на колко съм и на какви дейности отговаря това.
Както и да е. Обувките ми няма да смените.
Замислих се.. защо хората пишат тук, когато изпитват любовна мъка(не визирам никой)
срещите ми с известни личности от третия свят приключиха за тази седмица и то го заявявам с радост, преди да са станали прекалено близки.
Ако поседя още малко, мислейки какво да допълня сайта ще ми срита пост-а as usual
п.п. ето така се пише love-non-related-post

Няма коментари: