29 септември, 2007

kiddish а.к.а. обичам врабчета

днес си изкарах старите карантии наново, на дъното на кюлотите си намерих необусловена истерия за еднократно ползуване и тъй като климата днес позволява рекох да си я наложа върху си.
Прочетох нещо което се казваше Фрос Мувитон и ме инспирира да се хиля цял работен поЛУДен
Тва за времето са пълни глупости- връщам си ги назад
ако времето беше пари- на кого дължа 60 евро/на час и защо не си ги иска?
Дори Енигма не са актуални днес с тяхното лунно затъмнение.

Как се прави реклама на този кашон правец, аз най-официално се отказвам.
Мога и от още много неща да се откажа днес, но имам вроден афинитет към лицемерие и най-вероятно ако го кажа, ще излъжа.
Да ви призная, много обичам да се отказвам на финала.... мисля си- това е най-близкото до вечността, което мога да постигна.
Да съм непостигнала...ако се замислиш има логика в това.
Имам нужда някой да ми наваля...сега,
когато майка ми е далече и всички слънчица са в София
няма кой да ми говори за себе си и да си мисли че ми е интересно.
Сега осъзнавам, че всъщност мразя да говоря за себе си, може би да пиша...
но съм много добра в слушането.
Имам специални локатори и никога незнаеш какво всъщност съм чула.
Като се хвалиш за новата си къща аз долових с колко си изментил шефа си,
но няма да му кажа. И папките няма да ги оставя на масата, защото ми се стори,
че не искаш Вили да ги чете само врабчетата говорят истината,
не съм много сигурна и за зайчетата- не съм ги чувала още,..
и си мисля ако ги чуя- сигурно ще да съм в някоя жълта сграда Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

1 коментар:

wert каза...

Забавно... Болгарский язык похож на русский. :)

Its jokingly. The Russian language is the same the Bulgarian. :)