01 ноември, 2007

шинсей

Навън съм, късно е, къпана съм но студа ме привлича.
Правя си кръгчета от студен прозрачно-бял въздух и си мисля колко е хубаво, че не си онлайн и не си писал, защото сигурно си някъде там и е весело :)
и ти е много хубаво нали?
обещай
Чакам да стане още по-студено и такива и разкази нацелих днес от Чудомир. за гробари, учители, ловни кучета и студ.
цял ден изпитвам неудържимо желание да карам ски в карпатите, а защо там?....... и защо ски?
с найлон по дупе съм по-добра
днес се чувствам по-малко смъртна и повече млада
какво е 'бял боклук' широй ....зайче или коте да е следващото?Много много много се усмихвам и изобщо незнам защо съм толкова неадекватна тази седмица.
близо съм до нещо, някой, скоро е , идва, готова съм- ако ще нападаш по-добре се откажи

1 коментар:

harietta каза...

може би защото идва зима и става студено? виж, необясним е факта защо това те радва, но е хубаво. особено това с усмивките. караш ски? :)
мен мисълта за мрачно, студено и влажно време ме подтиска. особенно след 6-месечната есен тук. искам да ми е топло, пък няма. нищо, още месец и половина.. мога да чакам.