15 април, 2008

имидж



Вкарвам те в блог-а ми


само защото едно време


си ме вдъхновявал


и заслужаваш да си тук,


както и много други хора , на които нямам снимка. Твоята ще свърши работа

ако гледам целенасочено, конкретно, неотклонно, сектантскоподдръжнически.

Но защо ли..целта ми се изгуби. Като цялата тази седмица, която започна в петък.


Днес ми е овче, днес признах че не мога да я трая.

Мога и на нея да го кажа, и да я напсувам и да я заплюя

и прокълна- но моите не държат. Слаб ми е ангела.

Което ме подсеща за Ангел и това че забрави да ме покани на годишнината от завършването.

С което си заслужи да не отида.

Майната ти и на другите, които ме забравиха

защото тази зима аз се научих да забравям хора.

Не го научих от вас, сама го постигнах и макар че е качество,

което никак не одобрявам , сутрин като стана му се радва,

докато си правя караоке с радиото,

вместо да си мисля отново и отново кой го няма

и не ми бил звъннал. Арива!



3 коментара:

dete каза...

във варна ли си?хайде да те видя?щеш ли?
ами kato не съм от блогър как да пиша коментари? :)

zev каза...

мда,ща. :)
ето бе,успя с коментара.

dete каза...

да, ама ми е блогърския юзър и то този, към който май няма блог, хаха. няма къде да напиша, че съм wordpress-ко чадо вече.