19 януари, 2007

уникални винпромски тройки

Станах на 22 ще стана и на 23. Има логика.
Дойде време за дипломиране, а аз се чувствам по-пикла и от времето, когато бях бая пикла.
Естествено Дюлгерова баш на мен изтапани темата за ООН
плам+ООН=внл
-и съвсем по Мърфи аз ще пиша за Саддам, когато завършвам Европеистика..единственото, което ми липсва е да живея в Индия
и цирка ще е нон стоп ала бала, слонове-човекоубийци,сто ръце

Ето, че P.R. влезе в употреба и на Християнството(holy moly)
"Не сте ли твърде млад за игумен в манастир?"
абе парче, човека да не е вечен, постигнал е мечтите си по-рано от теб, какво въпросително има в това

гриза Гризинки и ме гризе" МИО или Малцинства?"
ех тези двойки.. дори момчетата идват по две..
бащите също
при обувките е нормално
трябва да внимавам с децата
днес вдигнах една онлайн наздравица и добре се насолих
скуката ,тя не идва сама, води си всички роднини от Винпром
а по радиото са пуснали едно мазно хоро, от тия по сватбите
как да не дрънна още едно ,а?

Няма коментари: