31 януари, 2007

такава сутрин

Има един сорт сутрини, които не понасям.
Навън пръскат влага и мъгла, лека роса за по-добър вкус,
"да дадем на слънцето day off."
А вътре-стаята студена, а аз трябва да ида до банята
ооф че простотия ..
да е на долния етаж, точно когато е такава сутрин.
чувствам се бавна, лепкава и мръсна.
Очите ме болят, къде от неизчистения грим,
къде от някой нахален грип.
А може би и защото газта свърши и няма кафе.
Трябва да излезна да си купя едно от лафката,
не ми се излиза. Цял ден.
Добре че нямам изпит, сигурно щях да се проваля.
Корема ме боли от тоя суров noodles, че кой закусва с noodles?
Това е от сутринта. Тя мe накара!
Слушай какво, сутрин, колко още да си дръпна пердетата
за да влезе светлина?
Божке,та това е от тоя сорт сутрини.
Вместо да се усмихнеш с кафе, на балкона,
седиш вътре на лампа и нямаш газ да си стоплиш вода.
Мръщиш се,мазен и бавен, и си мечтаеш вече да е вечер.
спокс,това е само сутрин.
След 2 часа- аплодисменти и идва обяд.
Обeдите са по-неутрални. Харесвам Обeдите.

1 коментар:

harietta каза...

най-лесният начин да се справиш със сутрините е да ги проспиваш. изпитана рецепта. и на мен не са ми много по вкуса, затова заспивам малко преди да им дойде времето.

поздрави!