23 януари, 2007

The Time-shifter

Cocteau Twins- Seekers who are Lovers

Мислите ми се прекъсват от онова дежаву, което от няколко години
ми се преплита във времевите Коридори.


Кое е момчето, което виждам пред тази клиника? Или санаториум? Искам да знам дори ми идва да обиколя цяла България за да намеря това място и може би да видя това момче.


Виждам го в буря, както Герда за последен път Кай. После Снежната кралица го отвежда в ледения си замък. За миг това дежаву ми взе сметката. Един тон емоции от бъдещето се вляха в червената тръба.

Дали и той има същото дежаву?
Дали вижда едно момиче с тъжни очи, което се отдалечава без да се движи и с тревога в същите тези влажни очи се примирява
Със смъртта, с поредната раздяла?


Търсих те, не е като да е без хич. Не те намерих нито в други градове, нито континенти, хижи, хотели и в момчетата, които приютявам след концерти понякога.
По гарите е студено,но докато чакам влака тайно се озъртам-дали ще те разпозная, ако този път си влезнал в друг Коридор?

Времето бразди(де да имах антена и за него )
и един ден ще започне да бръжди толкова силно, че ще се моля да спре,
но как..а ако ти чакаш своята Герда в ледения замък , със забавен метаболизъм и премръзнали крайници? Дай ми знак, само един
и тръгвам да те търся от сега.
Ще заеба плоските генерал-секретари и Shaper-и, яхвам си елена и идвам.
И няма да ти се сърдя за розите.

Няма коментари: