12 февруари, 2007

1:0

"Хубаво си е да се върнеш, нали?"-ме пита майка ми, след което ми натяква отново, че трябва да се махна.
прави списък за моя сметка
-трябва да живея добре. тоест
- не в България(fuck Bulgaria, actually)
-трябва да имам пари и да се усмихвам.
-трябва да не съм тук лятото
-да избера Холандия или Финландия.Туй-то.

А от далечната 1990 и незнам си коя, Камен ми пее
"Няма, няма да стоя с наведена глава,
ще намеря смисъл да остана, няма,
няма да вървя с наведена глава,
нали съм тук- не съм избягал"
на "repeat"

***

Аз си правя списък, пак за моя сметка и моите бъдещи кредитори
-трябва да живееш далеч без майка.
-трябва да живееш без приятелите си. отново.
-трябва да имаш пари, за да си мисли майка ти че си щастлива
-сигурно ще трябва да се омъжиш и за някой тамошен
( защото ще свикнеш със стандарта, а ще ти изтече визата)
-трябва да направиш нещо, което не искаш
-трябва да спреш да си казваш трябва
тази дума няма "к" и не е е хубава дума.

Няма коментари: