12 февруари, 2007

last trip- same direction -new end

пътувах със Стъньо.той беше от хората, към които преди изпитвах чувство на уважение преливащо се съвсем незабележимо във възхищение.
Първият разговор за тази година премина в доста random режим.
Той- стреснат - аз -наляво. и напред.
2ри дубъл го огледах по- обстойно.
Изненада със стара блуза/ нова бримка.
Нищо изненадващо като за един Стъньо, де. Дали я е пуснал нарочно?Или е харесал точно как тя се е пуснала сама?
на задната страна на блузата му?
Пита ме за Мария,прическата й, ученето,аз него за задругата, поразпаднала се, докато съм блеела на запад.
сряза ме на няколко пъти, а и аз изгубих желание за посредствен разговор и млъкнах. той се възползва и заспа.
Как ме е яд, когато купетата са от дясната страна. Не мога да гледам пристанището. Но пък гледах Стъньо.
през всичките тези години си мислех че е от варна,
а се оказа от моя край.
Също така се оказа, че не е Станимир,а Станислав- екзотичната перла на югоизточна България във Варна.
Стъньо е доста народен, така ми мирише на онези стари къщи с висок таван и стари ракли, с витрините, пълни с чаши, миди и конвейрни чудеса от нечие чуждо детство.
На компот през зимата, вълнени терлици и може би пръжки.
Не умее да се преструва, когато изръсиш нещо малосмешно.
Дали още свири лятото на гайда в морската?
на прекачване се изгубихме, съвсем по Стъньовски.
Нещо, което очаквах. Таксито си разделих с един непознат съгражданин.
Будката след гарата ме върна в реално хасковско време.
Кафе- 0.25. Също както нейна посестрима във Варна ми пренастройва джоба с 0.50 за същото.
БДЖ отново изненада!
Успяхме да плюфнем по новите сименси, де,
който е решил да ги купи-да ми звънне.
Не за друго...а да ми каже къде им е багажното.

Няма коментари: