28 ноември, 2006

accelerate, girl!!!!

19.11.2006
музика: cocteau twins
място: next to whoever takes me

Светът
той си заминава покрай мен,
а на мен ми трябват само 3 седмици./може и 2.

Почакай, ще си заслужава!
< спъвам се, откакто не мога да бягам.

shame- another beast of mine. It never works.
Shame only causes me to feel chronically bad about me.
DOING
ACCOMPLISHING
YOU'RE REALLY NOT
ACTION NOW?
FIRST PRIORITY
FREEDOM!

слушам ги, чета, не мога.. хубава дума.
прося малко...Прося. A аз винаги давам.
само малко сила, каквото и да е това.
ако е виновна Венера, ще отмине, юпитер ще ме спаси
и неговата траектория изчезна някаде извън слънчевата ми система
и сега се спъвам в метеорите си.
там пише:
"never forget what you deserve. Freedom!
"аз чета:
"never deserve what you forget. Freedom"
/request a:ction smb take me out of here

Няма коментари: