27 ноември, 2006

...........................................give me the courage...

03.04.2006
музика: Killing Joke sweet childhood
място: my space

Изтрещявам. От ден на ден все повече.И все по-малко ми личи. Започвам да излъчвам спокойствието си навъни ме е яд още повече... "am an urban animal.. still a primitive man" и ми се ще да го направя това в главата си.*evilgrin*Става въпрос за едно момче дето го гледам от известно време.Той дори незнае какво мога да ида и да му кажа.Харесала съм си една ламаринена съборетина и ми се иска да я изпотроша както съм си нервна сега..пък той да си драска глупостите по стените.. "corruption a.c.a.b. "дрън дрънпросто да има някой, който да ми се смее на простотиитеМоже да ми дойде на акъла да правя мизерии с кофите за боклук или да се насмъркам преди залез по долни гащи хм.. зарибявам се по себе си все по-сериозно. and i definately need my cam back!

Няма коментари: