28 ноември, 2006

безалкохолно

28.09.2006
музика: mylene farmer
място: "this area is closed for lap-top users . You'll be fined" - fine, fine me :P

губя хора и давя мъката си в едни от тия песни
дето най-стават за отнемане на вниманието.
хей, и ти ли чувсташ, че си от същото поколение единаци, пропаднали в невъзможността си да ..
безплодното поколение
поколението на родителите с разбити мечти от Тодор Живков може би.
разведени от съпрузите си и мечтите си.с някакви деца в ръцете..
с руската телевизия и мадона и бой джордж събота следобяд.

мда, и живееш в една чудата земя, където абсурдите растат паралелно с тръните и се множат с уличните псета.(които всъщност са истинските собственици на нашата страна)
Ванга, Ванга, къде отиде, защо ни остави..
Look, Look(dancing boys)давят мъката ми в детската си хиперактивност и отвлечени песни

тук мерише на умрели мишки, но само тук хващам добър wireless
песента свърши и пак се почувствах предадена..
къде е баба сега да види, че пак плача и да ми избърше нослето,
да ми каже нещо мило и ободряващо и да ме прати за ягоди..
да и кажа
"бабо, хората са лайна"
"знам,чедо, иди, баба, на двора, на слънцето, ша ти мини, ти си юначе"
"ама бабо, аз не съм падала, нямам рани.."
"нищо баба, слънцето пак ша помогни"

Няма коментари: