27 ноември, 2006

vo(w)yager

22.01.2006
музика: Christian Death- gloomy sunday

Вече не съм заключена. Вече съм навсякъде, където е и моят дом. Най-вече в огледалата. Това аз ли съм? Пазете се! Вън съм!Сладко е да съм небрежна, разхайтена с угризения, че живея свободно като бръмбар в поле...където млада жена се люлее на стол с хубава коса,сини и сиви воали и прерязано гърло.Не виждам бележка, но ако има такава сигурно ще пише нещо като" достигнах мечтите си, но за този резултат трябваше да стъпя на раменете на живота си,а забравих колко е блатиста почвата под нас.Той потъна, аз не можех да живея с мечтите си реално в моите ръце, дървото от което ги откъснах от мъка изсъхна, а то единствено ме пазеше от тъмнината, която ме облъчва сега. Умрях ярко. В поле, защото съм чувала, че е огромно и светло.Тялото ми погребете сред житото. Да си открадне от плътта ми и да израсте наново мечтата. За някой друг..клас коса..да, щедра съм от личен опит"

Няма коментари: