30 ноември, 2006

the 'special' connection

sms-ите ми до теб

исках да си прочистя кутията..та сега ще ги преместя перманентно тук.. хех в случай, че си ги изтрил.. тук ще ги намериш

26.04.06
V takiva no6ti si jelaq da stavam po-bodra s vseki maluk 4as.
da ne se molq za sun. Mu4a se da ne se 4uvstvam izlishna i da jiveq sega.
moje na lunata. no tam nqma atmosfera.. no e gore:)
turseh ne6to novo v st.zagora qvno ne e tam. lipsva6

27.04.06
Kakvo li zna4i tova? jiveem kato rozi? zeleno4ervenokafqvo4erno? given away.az sam po jultoto. no celuvam po tumnoto.mojesh da me prispish sega. tihi4ko. tq zavijda

iska mi se da prekarvam vremeto si s takiva usmihnati hora, koito piqt bira po peikite.nalitam na lilavo. idva ve4er, kak e, priatel?q da metna i az edna :)

29.04.06
ei diss boy kak e kvartirata?kakuv cvqt e?vremeto minava burzo s "istoriq na balkanite". kazvat vremeto 6te e kofti tazi sedmica. sanuvah kakvo li ne : ) haha gotin laf

30.04.06
mislish li 4e sanuvame ob6to realnostta i tq svurshva kato se sabudim? kolko li sam ubila v moite suni6ta?nqma da te sanuvam pove4e.

06.05.06
edna losha subota mi zamaglqva putq zatova raz4itam na konveira. ne moga da ti izdam pove4e,otnasqm se. dumite ti ne idvat i lipsvat

06.05.06
"dreams are precious and-oh-so is sleep. this- my safest- and by far the most fragile of all my retreats"...nqkoi den shte gledame 6iroko otkam andromeda tazi galimacia s pare6ti ruce.v suni6tata si sum tam. i ti si tam

06.05.06
6te mi lipsvash..zatvarqm o4i. liceto mi pamti nqmam izbor. 6te te sanuvam 19-ti vek.Rabotish do kusno nad nqkoi vestnik az ti pravq kafe i te 4akam..

08.05.06
opitah da spa sledobed no mozuka mi me zasipa s provali. iskam al4no tvoite dumi no vali i ti sigurno raboti6..lesno li se otkazva kafeto?pozvoli da sam al4na

08.05.06
Blagodarq ozari ve4erta. komandirovan:) neznam kade da piesh,nazdrave vse pak zna4i si blizo spokoino e. Usmivka i za teb rozova sus smetana

09.05.06
ti znaesh kak mi lipsvash ve4er i se vazpolzvash. svar6i li komandirovkata?az sam nasame s OON Kofi Anan i Prodigy no cirka ne e su6tiq bez teb:)see you in my sleep!

11.05.06
Vidql li si krasivata luna?dali 6te spq?ili da buduvam za magii..a kak mi se govori s teb:) krasivite ti dumi. kakto kajesh

13.05.06
Gledam poslednoto si kurvavo palnolunie nad moreto. to mi zapovqda da te svurja. vsi4ko 6te mi lipsva. vodata e strashna. iska jertvi no az imam drugi celi. da ti se :)

Няма коментари: