28 ноември, 2006

"this steady hand with this sharpened hard steel

27.09.2006
музика: Sentenced

Защо го правиш, не искам повече от грубите ти уроци.
The art of a soft landing..не го умея.
Приземяваш ме всеки ден с такъв гръм и трясък.. всеки ден душевен инсулт.
Хората ти отглеждат странни градини
Отпред са хубавите цветя. иска ти се да отидеш, да легнеш в тях и да заспиш.
А отзад съдят тръни за хора като мен.Тази седмица получих два.
Не стига, че ме убодоха смъртно, но и от тях се излюпи нечовешко количество тъга.

Трябва да съм го заслужила с нещо.
Това нещастие, което ме прегръща любовно.
Смуче живота ми и ми оставя само сълзи, да не е без хич.
Цялата тази болкацелият ми животжалката ми младости невъзможността да..целият този панаир..

Защо тогава виждам красота в очите си?
Защо е за другите,защо не е за мен

..will help me whipe away the misery i feel.."

Няма коментари: