28 ноември, 2006

сом thing

06.11.2006
музика: айтюнс
място: in the attic

Кефя се на новата си квартира.
Отдавна не бях имала балкон особено с такава индустриална гледка. Прииска ми се да пушех.
щях да прекарвам доста време на балкона.
instead пия по няколко кафета и плувам в чуждите прозорци. Параноясвам..дали и те блеят вечер в моя?
времето за обяд мина. Ако изям още един дюнер /немогадаизмислякво
напружинвам се да си взема изпитите от мин.семестар, но не мога да чета. видя ли учебник ме прихваща хиперактивния вирус и отивам на спорт.
Иво е новата ни котка. спи в обувките и чака Нински да донесе нещо от хс
тренирам си настроението от няколко дни
и ставам по-нервна и от бавария.
тая сутрин си мислех за Моника Белучи и колко изживях Малена. Не съм казвала на много хора. щото много хора знаят, че не бих гледала Малена. свалих си нейни снимки да се дразня.
По улиците има намаление.Купувам си джойстик и почвам да цъкам минувачите.
една гъба, втора, гугутка, гларус. печен с моркови.
един мъж, един дядо, Джон, псе. Не можах да ги вкарам във филм. Сори мими, няма да стана арт директур
не ми се дават 10лв.
лягам назад и гледам тавана.
идват ми идеи за рисунки.
-не не не плам.. хазаина ше те изсели.
-старата беше на раета. и не ме изселиха. уотева
Един ден ще застана пред мама и ще и кажа какво ми причини.
Тя още го прави.
she's still.. bargaining my choice
изгубих 22 години, някой да ги е виждал?
"че какво са 22 за вашата фирма?"
за малко да й кажа факофф ама ми е тренер.

Няма коментари: