27 ноември, 2006

...dream on, ha, Dave !?

18.07.2005
музика: Amorphis- shatters within
място: what can i say if i see you all.. as... dead?!?! huh?

Бях си на бара точно под стрехата. Правех си тихо компания със слабата жълта светлина.

"изведнъж... целия таван става на капки от кръв. о не! моля се да не падат.. моля се.. моля се..преструвам се че не съм ги видяла.. не. гледам към телевизора..чакам някой друг да забележи пръвза да съм втора. Защото чувствам вина за присъствието на тази кръв по тавана.
Момичето до вратата започна да крещи- да! започва се! всички бягат.. но все още е рано, по дяволите, как да избягам и аз
...а и ако аз съм виновната защо изпитвам страх от постъпката си..
и си стоя на бара и гледам как действат хората в такива ситуации.
Кръвта започва вече да капе. На мен не ми пречи бърша си чашите. Нали затова съм тук. Просто ми е любопитно ако съм виновна.. защо по дяволите не си спомням коя е жертвата и защо съм я хвърлила точно на тавана....
та аз не съм толкова глупава.
Щях да го измисля по-добре. Успокоявам се.
Не съм аз. Не може да съм аз..
тогава защо полицаите ме гледат странно?
ясно. всички са избягали а аз си стоя по средата да бара и си тананикам..оф, става сложно и мозъка ми решава да се.. сабудя" "Chased be the precious
When flesh is an enemy "

ние с мозъка ми просто имаме разминавания.

Няма коментари: