27 ноември, 2006

trilogy

25.07.2005
музика: duran duran- all she wants is....
място: in every possession

1 ден. "той пак е тук.
не ми предлага.
не може.
но му се иска да..го правим.
оправдавам го.
обичам устните му и..как го прави.
"стремя се да пренебрегна женското си мислене и да поглезя природата си.
2ри ден "искам да ме хване здраво
и да каже "по-дяволите искам да те целувам!"
да ме хване през кръста
и да ме целува и притиска
като гладен вълк.
Да бъде жесток.
Да ме иска кърваво,да ми каже
" ти си жената за мен в този живот"
да хапе, но не много силно...
само колкото да ахкам и съскам
с непослушен поглед.
да ме свали до земята
(може и на колене)
да има порше
/ кредитна карта
/къща с басейн
/ да не обича децата
/jazz&blues също
/ да му се умира млад.
тел. за връзка няма
Кандидатите да се ориентират по обоняние
Clue: i smell like i sound
[forgive me father, but your 3rr0rs 0ccur...]
3ти ден " всичко се сбъдна и всичко се сгромоли
някак си не го обичам
и ще хвана нова пътека.
нова гора така да се каже.
ново море да се добави.
"...и всичко това защото иска да си докаже,че има сърце.горката...

Няма коментари: